Uniqa Biztosító nyertese a kampánynak

Az Uniqa Biztosító a 2012. évi kampányában messze a legtöbb szerződést nyerheti el a közzétett rendkívüli olcsó díjaival. Az Uniqa Biztosító 2009-ben is jelentős mennyiségű új ügyfelet szerzett, azonban 2010-ben egy rosszul árazott dijhirdetéssel nagyon sok ügyfelet veszített el. Az idei évi, 2012. évi kötelező biztosítás tekintetében azonban a biztosító rendkívüli mértékben erősített  bele, a kiszámolt díjak első három legjobbjai között általában az UNIQA kötelező biztosítás 2012. díjajánlata szerepel. Az Uniqa sikerességét tovább erősíti, hogy a 3. legnagyobb gépjármű biztosítási szereplőről van szó, csak az Allianz és a Generali előzi meg az Uniqa Biztosító állományát. A társaság 20 éve van Magyaroszágon, elfogadottsága és ismeretsége az ügyfelek körében nagyon jó, illetve szolgáltatási területen is kimagaslóan jónak számít a biztosító társaság.

Az Uniqa kötelező biztosítás 2012. évi díjszámításánál a legjobb díj az e-kommunikációs kedvezmény választásával érhető el, akár 25%-os kedvezménnyel. Az Uniqa kedvezmények alapján a maximális kedvezmények mértéke 60% lehet, amelyet szinte minden ügyfél könnyedén elérhet a társaságnál.

*